Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Tecnica Cochise 130
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="user83375" data-source="post: 1142951"><p>Åkte en bra bit över 100 dagar med mina Cochise 120 15/16 innan jag sålde dem i somras, och då fungerade gåläget fortfarande ypperligt. Har varit med om att det frusit någon enstaka gång vid stora mängder snö och låga temperaturer, men i övrigt flawless. Så nöjd med modellen att jag köpte nya i våras som jag hann åka med några dagar, de hade dessutom fixat alla små issues jag tyckte de förra hade, FÖRUTOM att de inte designat en extern gålägesbrytare likt Atomics XTD utan envisas med intern mekanism. I övrigt bra, men säkert bra med 130-modellen om en vill ha lite mer styvhet.</p><p></p><p>Btw, kanske lite tunga, men har inte hittat någon annan turbetonad pjäxa jag tycker sitter bra.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="user83375, post: 1142951"] Åkte en bra bit över 100 dagar med mina Cochise 120 15/16 innan jag sålde dem i somras, och då fungerade gåläget fortfarande ypperligt. Har varit med om att det frusit någon enstaka gång vid stora mängder snö och låga temperaturer, men i övrigt flawless. Så nöjd med modellen att jag köpte nya i våras som jag hann åka med några dagar, de hade dessutom fixat alla små issues jag tyckte de förra hade, FÖRUTOM att de inte designat en extern gålägesbrytare likt Atomics XTD utan envisas med intern mekanism. I övrigt bra, men säkert bra med 130-modellen om en vill ha lite mer styvhet. Btw, kanske lite tunga, men har inte hittat någon annan turbetonad pjäxa jag tycker sitter bra. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Tecnica Cochise 130
Tillbaka
Topp