Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
TECNOpro Spine 2 - Nått att ha?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Gelendesprung" data-source="post: 88832" data-attributes="member: 35006"><p>Jag har iofs inte provat årets Tecno TT, men den är sjukt mycket snyggare än något de släppt tidigare, och föregående skidor tycker jag har varit riktigt bra i förhållande till priset. Tecno kanske inte är det hetaste märket, men om man kan se förbi det och att det är intersports housebrand så tror jag att man får en jäkla bra skida för sina pengar. </p><p></p><p>Tecnoskidorna brukar vara tillverkade av Fischer och komma i paket med Tecnobindningar, som egentligen är salomon... så kvaliteten som sådan är det nog inget fel på. De kanske inte ska jämföras med t.ex. 1080 och scratch eftersom dessa kostar dubbelt så mycket...</p><p></p><p>Det vore bra om NicklasK kunde motivera sitt inlägg, har han ens åkt på dem eller sett dem?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Gelendesprung, post: 88832, member: 35006"] Jag har iofs inte provat årets Tecno TT, men den är sjukt mycket snyggare än något de släppt tidigare, och föregående skidor tycker jag har varit riktigt bra i förhållande till priset. Tecno kanske inte är det hetaste märket, men om man kan se förbi det och att det är intersports housebrand så tror jag att man får en jäkla bra skida för sina pengar. Tecnoskidorna brukar vara tillverkade av Fischer och komma i paket med Tecnobindningar, som egentligen är salomon... så kvaliteten som sådan är det nog inget fel på. De kanske inte ska jämföras med t.ex. 1080 och scratch eftersom dessa kostar dubbelt så mycket... Det vore bra om NicklasK kunde motivera sitt inlägg, har han ens åkt på dem eller sett dem? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
TECNOpro Spine 2 - Nått att ha?
Tillbaka
Topp