Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Telemark
Tele-utrustning för rookie
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Vargaas" data-source="post: 880157" data-attributes="member: 105330"><p>Tjenare!</p><p></p><p>Jag har varit lite frånvarande från denna tråd då jag haft mycket med skolan på sistone.</p><p></p><p>Jag känner att jag fått en hel del kött på benen nu och har varit och testat lite olika pjäxor. fastnade för T-2, men väntar med köp tills säsongen börjar närma sig igen.</p><p></p><p>Angående bindningen kommer jag med säkerhet köpa Rottefella R4</p><p></p><p>Laggen får nog bli ett par "mellanlånga" med en kortare svängradie (15-18m)</p><p></p><p>Angående hur avancerad åkare jag är så har jag princip åkt allt sedan jag var 6 år (20 år nu) minst 4 veckor per år.</p><p>Så i backen klassar jag mig som en av de mer rutinerade åkaren.</p><p></p><p>Otroligt stort tack ska ni ha för hjälpen!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Vargaas, post: 880157, member: 105330"] Tjenare! Jag har varit lite frånvarande från denna tråd då jag haft mycket med skolan på sistone. Jag känner att jag fått en hel del kött på benen nu och har varit och testat lite olika pjäxor. fastnade för T-2, men väntar med köp tills säsongen börjar närma sig igen. Angående bindningen kommer jag med säkerhet köpa Rottefella R4 Laggen får nog bli ett par "mellanlånga" med en kortare svängradie (15-18m) Angående hur avancerad åkare jag är så har jag princip åkt allt sedan jag var 6 år (20 år nu) minst 4 veckor per år. Så i backen klassar jag mig som en av de mer rutinerade åkaren. Otroligt stort tack ska ni ha för hjälpen! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Telemark
Tele-utrustning för rookie
Tillbaka
Topp