Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Telebulldog
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Dunder" data-source="post: 127225" data-attributes="member: 27243"><p>Tjena! </p><p></p><p>Nu har jag en liten fråga ang. telemarksbindningar!</p><p>Jag har sett att 22designs har börjat sälja Telebulldog, en 3-pin bindning utan rem och nu undrar jag självklart om det är någon som hunnit prova dem!</p><p></p><p><a href="http://www.twentytwodesigns.com/telebulldog.html" target="_blank">http://www.twentytwodesigns.com/telebulldog.html</a></p><p></p><p>Tycker de verkar häörliga men vad tror ni om dem, kanske hammerhead är bättre iaf?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Dunder, post: 127225, member: 27243"] Tjena! Nu har jag en liten fråga ang. telemarksbindningar! Jag har sett att 22designs har börjat sälja Telebulldog, en 3-pin bindning utan rem och nu undrar jag självklart om det är någon som hunnit prova dem! [URL]http://www.twentytwodesigns.com/telebulldog.html[/URL] Tycker de verkar häörliga men vad tror ni om dem, kanske hammerhead är bättre iaf? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Telebulldog
Tillbaka
Topp