Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Telemark
Telecarv
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="freeride_nu" data-source="post: 5982" data-attributes="member: 10565"><p>Tack för de värmande orden. Jag suger i mig allt beröm...</p><p></p><p>Jag sitter framför datorn större delen av veckan i mitt arbete som redovisningskonsult. Då och då (ett par gånger om dagen...) surfar jag in på "freeride" och ser om jag kan bidra med något vettigt. En trevlig liten kaffepaushobby.</p><p></p><p>I bästa fall lyckas jag skrapa ihop upp mot 40 dagar i backen under vintern. Mestadels blir det telisar men en och annan dag kör jag med fast häl. Jag hör definitivt inte till "naturbegåvningarna" som "bare åk" utan har fått arbeta hårt för varje framsteg i skidbacken. (Jag kanske tänker för mycket...?) </p><p></p><p>MVH/MM</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="freeride_nu, post: 5982, member: 10565"] Tack för de värmande orden. Jag suger i mig allt beröm... Jag sitter framför datorn större delen av veckan i mitt arbete som redovisningskonsult. Då och då (ett par gånger om dagen...) surfar jag in på "freeride" och ser om jag kan bidra med något vettigt. En trevlig liten kaffepaushobby. I bästa fall lyckas jag skrapa ihop upp mot 40 dagar i backen under vintern. Mestadels blir det telisar men en och annan dag kör jag med fast häl. Jag hör definitivt inte till "naturbegåvningarna" som "bare åk" utan har fått arbeta hårt för varje framsteg i skidbacken. (Jag kanske tänker för mycket...?) MVH/MM [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Telemark
Telecarv
Tillbaka
Topp