Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Åkning
Åkteknik
Telemark baklänges
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="olabola" data-source="post: 835715" data-attributes="member: 57455"><p>Kan bara instämma ollecollberg, känner oxå att det där är \"rätt\" om det nu ska finnas rätt/fel.</p><p>Problemet som jag känner lite att jag får är hur jag ska vrida huvudet.</p><p></p><p>Tex. höger sväng, vänster skidan är ytters och hälen är i. Jag tittar då över vänster axel, vilket ger medvridning som även hjälper svänger ytterligare. När jag sedan byter till vänster sväng, gör jag tvärtom. Och då tittar över höger axel vid vänster sväng.</p><p></p><p>Det jag inte riktigt känner mig bekväm i är at vrida huvudet för att titta över vänster resp. höger axel och hela tiden byta håll. Vet inte om det skulle bli enklare titta över en och samma axel, har testat men det kändes ännu mer konstigt.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="olabola, post: 835715, member: 57455"] Kan bara instämma ollecollberg, känner oxå att det där är \"rätt\" om det nu ska finnas rätt/fel. Problemet som jag känner lite att jag får är hur jag ska vrida huvudet. Tex. höger sväng, vänster skidan är ytters och hälen är i. Jag tittar då över vänster axel, vilket ger medvridning som även hjälper svänger ytterligare. När jag sedan byter till vänster sväng, gör jag tvärtom. Och då tittar över höger axel vid vänster sväng. Det jag inte riktigt känner mig bekväm i är at vrida huvudet för att titta över vänster resp. höger axel och hela tiden byta håll. Vet inte om det skulle bli enklare titta över en och samma axel, har testat men det kändes ännu mer konstigt. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Åkning
Åkteknik
Telemark baklänges
Tillbaka
Topp