Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Telemark
telemark bindningar
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="fernie_skibum" data-source="post: 203413" data-attributes="member: 14596"><p>Hey</p><p></p><p>Jeg har brug for lidt råd omkring valg af telemark bindinger ! Jeg blev temmelig bidt af telemark, da jeg lejede et par telemark ski under min sidste sæson ! Jeg har købt telemarkski (head mojo) og støvler (scarpa T2), men er lidt i tvilv om hvilken bindning jeg skal vælge !</p><p></p><p>Jeg har kigget på både bl.a. Rottefella R6 og 7tm power ! Hvilke erfaringer har folk med disse bindninger ??</p><p></p><p>Skal jeg vælge en release eller no releaser bindning ??</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="fernie_skibum, post: 203413, member: 14596"] Hey Jeg har brug for lidt råd omkring valg af telemark bindinger ! Jeg blev temmelig bidt af telemark, da jeg lejede et par telemark ski under min sidste sæson ! Jeg har købt telemarkski (head mojo) og støvler (scarpa T2), men er lidt i tvilv om hvilken bindning jeg skal vælge ! Jeg har kigget på både bl.a. Rottefella R6 og 7tm power ! Hvilke erfaringer har folk med disse bindninger ?? Skal jeg vælge en release eller no releaser bindning ?? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Telemark
telemark bindningar
Tillbaka
Topp