Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Telemark -exempel, varningar och råd
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="heggis" data-source="post: 11135" data-attributes="member: 14912"><p>Känns under min egentliga värdighet att svara på denna text men den rök redan när jag läste den så va fan. Har egentligen inte superlativ nog att ge täckning för den sorg jag känner för en sådan person som skrivit denna text. Är det som ett ironiskt statement behöver du inte sluta åka skidor med en gång men annars så är det bara att elda upp laggen till snöguden och låta oss andra njuta av lite pow pow.</p><p>Det finns dock två sanningar i ditt inlägg. Har sällan läst en så trist uppspaltad korektstavad och oskapande text. Men detta påvisar väl bara slalomåkarens brist på innovation och nyskapande. Nummer två, och där slår du rätt. Under en synnerligen knasig beskrivning påvisas hur telisåkaren förgävligar livet på övriga. Helt rätt, telis är annorlunda, kommer sticka i folks ögon, väcka avundsjuka och framför allt kicka satan och skita i andra åkare som kör raka racinglagg på nyasfalterad motorväg gärna fastspända på taket till bmw:n.</p><p></p><p>Ät bajs</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="heggis, post: 11135, member: 14912"] Känns under min egentliga värdighet att svara på denna text men den rök redan när jag läste den så va fan. Har egentligen inte superlativ nog att ge täckning för den sorg jag känner för en sådan person som skrivit denna text. Är det som ett ironiskt statement behöver du inte sluta åka skidor med en gång men annars så är det bara att elda upp laggen till snöguden och låta oss andra njuta av lite pow pow. Det finns dock två sanningar i ditt inlägg. Har sällan läst en så trist uppspaltad korektstavad och oskapande text. Men detta påvisar väl bara slalomåkarens brist på innovation och nyskapande. Nummer två, och där slår du rätt. Under en synnerligen knasig beskrivning påvisas hur telisåkaren förgävligar livet på övriga. Helt rätt, telis är annorlunda, kommer sticka i folks ögon, väcka avundsjuka och framför allt kicka satan och skita i andra åkare som kör raka racinglagg på nyasfalterad motorväg gärna fastspända på taket till bmw:n. Ät bajs [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Telemark -exempel, varningar och råd
Tillbaka
Topp