Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Telemark -exempel, varningar och råd
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Mountain_Man" data-source="post: 11145" data-attributes="member: 13863"><p>Det är alltid lika inspirerande när debatten närmar sig väsentliga ämnen såsom "världsfred", "aidsvaccin" och "telemarksåkning"!</p><p></p><p>Ibland stannar man liksom upp och funderar, varför håller jag på med det här överhuvudtaget? Det finns de som anser att livet är en tävling där den som har mest prylar på sin dödsbädd är vinnare.</p><p></p><p>Min käre vän LV Sture Strävstad däremot är övertygad om att den "som är gladast när han dör" är den absolute segraren. Hurvida man uppnår detta tillstånd med hjälp av meditation, bergsklättring, längdskidåkning, slalomskidor, bräda, mono, telemarksböj, puckelpist, KHE, sprit, tv-soffa, sex eller stavgång anser han vara fullständigt oväsentligt.</p><p></p><p>Sture Strävstad anser dessutom att den som är beroende av vad omgivningen anser om sitt uppträdande aldrig kommer att uppnå äkta bestående lycka...</p><p></p><p>That´s all kids! / MM</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Mountain_Man, post: 11145, member: 13863"] Det är alltid lika inspirerande när debatten närmar sig väsentliga ämnen såsom "världsfred", "aidsvaccin" och "telemarksåkning"! Ibland stannar man liksom upp och funderar, varför håller jag på med det här överhuvudtaget? Det finns de som anser att livet är en tävling där den som har mest prylar på sin dödsbädd är vinnare. Min käre vän LV Sture Strävstad däremot är övertygad om att den "som är gladast när han dör" är den absolute segraren. Hurvida man uppnår detta tillstånd med hjälp av meditation, bergsklättring, längdskidåkning, slalomskidor, bräda, mono, telemarksböj, puckelpist, KHE, sprit, tv-soffa, sex eller stavgång anser han vara fullständigt oväsentligt. Sture Strävstad anser dessutom att den som är beroende av vad omgivningen anser om sitt uppträdande aldrig kommer att uppnå äkta bestående lycka... That´s all kids! / MM [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Telemark -exempel, varningar och råd
Tillbaka
Topp