Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Telemark
Telemark, intresse finns.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="WITMatrix" data-source="post: 321804" data-attributes="member: 49214"><p>Säger som Bruksvallspeppe, nya pjäxor hade jag satsat på jag med...kan rekommendera Scarpa T2X...användt den hela säsongen som var min första på telemark. Nu har jag ju nästan uteslutande gått toppturer men de gånger jag åkt pist tycker jag dom fungerat super där med...den är ju lite lägre men ser den ändå som stabil.</p><p></p><p>Vad det gäller skidor så är det ju mest efter smak.</p><p>Och bindning...lite vad du tänkt göra. Många bindningar har ju nu en funktion för att lösgöra tådelen för att lättare kunna gå uppför.</p><p>Själv kör jag på Rottafeller R8, har inte haft några problem med den hittils. Som skida har jag K2 Seth, mest för fina puderegenskaper men även bra i pist enligt mig.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="WITMatrix, post: 321804, member: 49214"] Säger som Bruksvallspeppe, nya pjäxor hade jag satsat på jag med...kan rekommendera Scarpa T2X...användt den hela säsongen som var min första på telemark. Nu har jag ju nästan uteslutande gått toppturer men de gånger jag åkt pist tycker jag dom fungerat super där med...den är ju lite lägre men ser den ändå som stabil. Vad det gäller skidor så är det ju mest efter smak. Och bindning...lite vad du tänkt göra. Många bindningar har ju nu en funktion för att lösgöra tådelen för att lättare kunna gå uppför. Själv kör jag på Rottafeller R8, har inte haft några problem med den hittils. Som skida har jag K2 Seth, mest för fina puderegenskaper men även bra i pist enligt mig. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Telemark
Telemark, intresse finns.
Tillbaka
Topp