Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Telemark
Telemark: Offpist/Charger-skida
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Realmode" data-source="post: 1230001" data-attributes="member: 153456"><p>garmont/scott voodoo är en mjuk sko trots att den när den kom hade rykte om sig att vara styv. </p><p></p><p>tx pro är väl närmast voodoo-skon i flex men en bättre bälg.</p><p>tx pro´n är väl också den som är mest rymlig av dessa breddmässigt. comp och pro känner jag stor skillnad på ivf den årsmodell jag testat. för mig är comp markant stelare.</p><p></p><p>Crispi har jag kört lite på men de jag testat har varit smala både i skaft och fot. lite som gamla scarpa t1 för 75mm.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Realmode, post: 1230001, member: 153456"] garmont/scott voodoo är en mjuk sko trots att den när den kom hade rykte om sig att vara styv. tx pro är väl närmast voodoo-skon i flex men en bättre bälg. tx pro´n är väl också den som är mest rymlig av dessa breddmässigt. comp och pro känner jag stor skillnad på ivf den årsmodell jag testat. för mig är comp markant stelare. Crispi har jag kört lite på men de jag testat har varit smala både i skaft och fot. lite som gamla scarpa t1 för 75mm. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Telemark
Telemark: Offpist/Charger-skida
Tillbaka
Topp