Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Telemark
Telemark rockerskida?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="ulno7633" data-source="post: 898813" data-attributes="member: 64383"><p>Funderar också på att köpa nya fetare skidor till vintern. Kör också på ett par Mantra som jag gillar skarpt. Jag har tittat på Katana.</p><p></p><p>Vad gäller DPS-skidor så ser de ju trevliga ut, men det verkar inte vara helt enkelt att få tag på dom i Sverige. Det kanske kommer närmare hösten. Det andra problemet är att jag vill ha en hammerhead eller Axl bindning på dom och inte rottefella eller BD. Är det någon som vet någon återförsäljare som har både DPS och 22design bindningar?</p><p></p><p>Telemark-pyrenees verkar vara den enda i Europa som har denna combo, men jag har inte hittat några DPS skidor där ännu.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ulno7633, post: 898813, member: 64383"] Funderar också på att köpa nya fetare skidor till vintern. Kör också på ett par Mantra som jag gillar skarpt. Jag har tittat på Katana. Vad gäller DPS-skidor så ser de ju trevliga ut, men det verkar inte vara helt enkelt att få tag på dom i Sverige. Det kanske kommer närmare hösten. Det andra problemet är att jag vill ha en hammerhead eller Axl bindning på dom och inte rottefella eller BD. Är det någon som vet någon återförsäljare som har både DPS och 22design bindningar? Telemark-pyrenees verkar vara den enda i Europa som har denna combo, men jag har inte hittat några DPS skidor där ännu. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Telemark
Telemark rockerskida?
Tillbaka
Topp