Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Telemark
Telemark rockerskida?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="somebody" data-source="post: 898831" data-attributes="member: 47499"><p>Hammerhead är ett jävligt säkert köp! Riktigt skön bindning, från väldigt aktiv till neutral som fan och ett allmänt stabilt bygge. Att köpa telemarksprylar i sverige är tyvärr en rätt sorglig historia. Har för mig att någon sida som kallade sig idid kränge 22 designs tidigare men jag rekomenderar telemark pyrenees, riktigt sköna priser (runt 1600 för en hh) och grym service! Barnsligt lätt att montera själv också, skriv ut en mall från 22 designs hemsida och tejpa fast den på skidan sen äre bara å borra på! Se till å få den i rätt skala bara!</p><p></p><p>Angånde skidlängd så är jag nästan en dm kortare än dig men väger ungefär lika och kör på skidor mellan 185-190cm</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="somebody, post: 898831, member: 47499"] Hammerhead är ett jävligt säkert köp! Riktigt skön bindning, från väldigt aktiv till neutral som fan och ett allmänt stabilt bygge. Att köpa telemarksprylar i sverige är tyvärr en rätt sorglig historia. Har för mig att någon sida som kallade sig idid kränge 22 designs tidigare men jag rekomenderar telemark pyrenees, riktigt sköna priser (runt 1600 för en hh) och grym service! Barnsligt lätt att montera själv också, skriv ut en mall från 22 designs hemsida och tejpa fast den på skidan sen äre bara å borra på! Se till å få den i rätt skala bara! Angånde skidlängd så är jag nästan en dm kortare än dig men väger ungefär lika och kör på skidor mellan 185-190cm [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Telemark
Telemark rockerskida?
Tillbaka
Topp