Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
##Telemark rulez!!##
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Magnus76" data-source="post: 55595" data-attributes="member: 14035"><p>Stjärtlapp rockar. Och jag ber allra ödmjukast om ursäkt för mitt "män", som kvinnliga telishjältinnor uppfattat som nedsättande. Ses vi i baren? ;-)</p><p></p><p>Glisseur: Du mjuknade något. Att jämföra med "Cola i rödvin" är en skymf värre än snowblades. Jag blev ju upprörd. Vin de Table på 5-litersdunk som är så gott...</p><p></p><p>Telemark är inte en helig ko. Det är hårdare, jobbigare, svårare och för vissa av oss nördar stundtals även roligare. Visst är det ett "självändamål" att ibland åka telis. Den lätta vägen är inte alltid roligast. Precis som vågsurfing så är svårigheten en del av upplevelsen.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Magnus76, post: 55595, member: 14035"] Stjärtlapp rockar. Och jag ber allra ödmjukast om ursäkt för mitt "män", som kvinnliga telishjältinnor uppfattat som nedsättande. Ses vi i baren? ;-) Glisseur: Du mjuknade något. Att jämföra med "Cola i rödvin" är en skymf värre än snowblades. Jag blev ju upprörd. Vin de Table på 5-litersdunk som är så gott... Telemark är inte en helig ko. Det är hårdare, jobbigare, svårare och för vissa av oss nördar stundtals även roligare. Visst är det ett "självändamål" att ibland åka telis. Den lätta vägen är inte alltid roligast. Precis som vågsurfing så är svårigheten en del av upplevelsen. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
##Telemark rulez!!##
Tillbaka
Topp