Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
##Telemark rulez!!##
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Glisseur" data-source="post: 55605" data-attributes="member: 13861"><p>Kan bara hoppa upp och klappa ihop mina små piffiga skinkhalvor i en applåd till HitMe. Var fasen står det att inläggen på forumet ska vara vettiga? </p><p></p><p>Efter Generation-X, den ironiska generation och allt vad det nu var så kom - ingenting. Nada niente. Äntligen har Hem & Skola segrat, äntligen har Madickens och Tjorvens snusförnuft fått fotfäste i vårt samfund. En Lunarstorm-infekterad generation invaderar Internet och sprider sina torra principer om att alla ska få "tycka vad man vill", skriver tvåhundraförtiotretusenfemhudraarton inlägg om vilka twintips som går långsammast, undrar vilken färg Jon Olson har på kallingarna och har fortfarande varken blivit torra bakom öronen eller lärt sig stava. Hur kul är det egentligen?</p><p></p><p>Våra demokratiska principer, och därigenom samhällets grundvalar, vilar på grunden av debatt och diskussion. Redan de gamla grekerna tillämpade dessa principer medan vi här uppe i norr slog varandra i skallen med träpåkar. </p><p></p><p>Självklart får Herr Asander och alla ni andra tycka vad ni vill, till och med om telemarksåkning. Men med samma självklarhet så vet jag att ni har fel.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Glisseur, post: 55605, member: 13861"] Kan bara hoppa upp och klappa ihop mina små piffiga skinkhalvor i en applåd till HitMe. Var fasen står det att inläggen på forumet ska vara vettiga? Efter Generation-X, den ironiska generation och allt vad det nu var så kom - ingenting. Nada niente. Äntligen har Hem & Skola segrat, äntligen har Madickens och Tjorvens snusförnuft fått fotfäste i vårt samfund. En Lunarstorm-infekterad generation invaderar Internet och sprider sina torra principer om att alla ska få "tycka vad man vill", skriver tvåhundraförtiotretusenfemhudraarton inlägg om vilka twintips som går långsammast, undrar vilken färg Jon Olson har på kallingarna och har fortfarande varken blivit torra bakom öronen eller lärt sig stava. Hur kul är det egentligen? Våra demokratiska principer, och därigenom samhällets grundvalar, vilar på grunden av debatt och diskussion. Redan de gamla grekerna tillämpade dessa principer medan vi här uppe i norr slog varandra i skallen med träpåkar. Självklart får Herr Asander och alla ni andra tycka vad ni vill, till och med om telemarksåkning. Men med samma självklarhet så vet jag att ni har fel. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
##Telemark rulez!!##
Tillbaka
Topp