Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Telemark
Telemark -Vilka pjäxor ska jag köpa?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="csaba" data-source="post: 392804" data-attributes="member: 60919"><p>tänkte återuppliva en gammal tråd istället för att starta en ny.</p><p></p><p>jag sitter...står på ett par T2 just nu, tyckte dem var galet smala. (jävla italjenareee)</p><p>men testade skor idag i götet.</p><p></p><p>till min förvåning har dem nya modelerna(årsmodelerna) bredat lite på dem.</p><p></p><p>men jag sitter och funderar på vilken sko ändå.</p><p></p><p>tittade på T1 (ej racer då det inte finns walk mode)</p><p></p><p>men crispi XP eller kanske crispi XR 06/07 modelen?</p><p></p><p>pris klass ligger juh alla dessa ganska jämt. vill inte ha garmont för det är för brett.</p><p></p><p>nån som kan komma med råd. </p><p></p><p>funderar även på NTN men jag testa EVO skon idag kändes som betong det var på tok för styvt</p><p></p><p>jag kör gärna mkt pist och bränner hårt neråt. men älskar pudret.</p><p></p><p>glömde nämna oxå att jag åker teleboard.</p><p></p><p><a href="http://www.teleboardusa.com/" target="_blank">http://www.teleboardusa.com/</a></p><p></p><p>man pumpar mkt på tån nästa hela åket.</p><p></p><p>då är frågan kanske om NTN är rätt överhuvud taget om man ska hålla sig uppdaterad. ski stoppers gär inge skillnad då den är fr bred i midjan. </p><p></p><p>vilken bindning vore rätt istället.</p><p></p><p>har "gammla" cobra K bindningar.</p><p></p><p>om det underlättar valet av pjäxa... kanske ska bindningarna oxå uppgraderas?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="csaba, post: 392804, member: 60919"] tänkte återuppliva en gammal tråd istället för att starta en ny. jag sitter...står på ett par T2 just nu, tyckte dem var galet smala. (jävla italjenareee) men testade skor idag i götet. till min förvåning har dem nya modelerna(årsmodelerna) bredat lite på dem. men jag sitter och funderar på vilken sko ändå. tittade på T1 (ej racer då det inte finns walk mode) men crispi XP eller kanske crispi XR 06/07 modelen? pris klass ligger juh alla dessa ganska jämt. vill inte ha garmont för det är för brett. nån som kan komma med råd. funderar även på NTN men jag testa EVO skon idag kändes som betong det var på tok för styvt jag kör gärna mkt pist och bränner hårt neråt. men älskar pudret. glömde nämna oxå att jag åker teleboard. [URL]http://www.teleboardusa.com/[/URL] man pumpar mkt på tån nästa hela åket. då är frågan kanske om NTN är rätt överhuvud taget om man ska hålla sig uppdaterad. ski stoppers gär inge skillnad då den är fr bred i midjan. vilken bindning vore rätt istället. har "gammla" cobra K bindningar. om det underlättar valet av pjäxa... kanske ska bindningarna oxå uppgraderas? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Telemark
Telemark -Vilka pjäxor ska jag köpa?
Tillbaka
Topp