Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Telemark
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="freeride_nu" data-source="post: 4150" data-attributes="member: 10565"><p>Har planer på att köpa telemark skidor och allt annat som man behöver till, men saken är den att jag har inte den blekaste aningen om vad som gäller i dessa kretsarna.</p><p>Jag vill ha top of the art grejer och som passar för en kille som är 182.</p><p>Vad behöver man för saker?</p><p>Hyrde ett par i tre veckor förra året men han aldrig uppfatta vad man hade för saker på skidorna.</p><p>Ge mig ett bra paket och ett pris.</p><p>Vart köper man sakerna? Någon tipsade mig om raskens i åre, men jag vill gärna se sakerna före jag köper de.</p><p>Kan man ha telisar som man kombinerar med vanliga skidor? Sätt bara fast hälen så har du ett par vanliga?</p><p>Många frågor...</p><p>Finns det något bra på internet?</p><p>Hugo - maila hugo71@telia.com</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="freeride_nu, post: 4150, member: 10565"] Har planer på att köpa telemark skidor och allt annat som man behöver till, men saken är den att jag har inte den blekaste aningen om vad som gäller i dessa kretsarna. Jag vill ha top of the art grejer och som passar för en kille som är 182. Vad behöver man för saker? Hyrde ett par i tre veckor förra året men han aldrig uppfatta vad man hade för saker på skidorna. Ge mig ett bra paket och ett pris. Vart köper man sakerna? Någon tipsade mig om raskens i åre, men jag vill gärna se sakerna före jag köper de. Kan man ha telisar som man kombinerar med vanliga skidor? Sätt bara fast hälen så har du ett par vanliga? Många frågor... Finns det något bra på internet? Hugo - maila hugo71@telia.com [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Telemark
Tillbaka
Topp