Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Telemark!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Oskar_Nft" data-source="post: 76916" data-attributes="member: 28877"><p>Jag skulle rekomendera att köpa alpinskidor och sedan montera telis bindningar på dem. </p><p>Jag kör på ett par völkl v-pro som jag är grymmt nöjd med.</p><p>Personligen så tycker jag att de flesta renodlade telisskidor är för mjuka. </p><p>Bindningar som kan nämnas är:</p><p></p><p>Nya Rottefella cobra bindngarna(R6 ,R8, stabila med anti is plattor.</p><p></p><p>G3 targa, lätt bindning bra prestanda.</p><p></p><p>7tm, finurlig konstruktion m. utlösning. </p><p></p><p>Linken, Stabila</p><p></p><p>Hammerhead, amerikansk variant, har fått bra kritik i Staterna</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Oskar_Nft, post: 76916, member: 28877"] Jag skulle rekomendera att köpa alpinskidor och sedan montera telis bindningar på dem. Jag kör på ett par völkl v-pro som jag är grymmt nöjd med. Personligen så tycker jag att de flesta renodlade telisskidor är för mjuka. Bindningar som kan nämnas är: Nya Rottefella cobra bindngarna(R6 ,R8, stabila med anti is plattor. G3 targa, lätt bindning bra prestanda. 7tm, finurlig konstruktion m. utlösning. Linken, Stabila Hammerhead, amerikansk variant, har fått bra kritik i Staterna [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Telemark!
Tillbaka
Topp