Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Telemark
Telemark
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="xalime" data-source="post: 127091" data-attributes="member: 36966"><p>Det du ska tänka på är att du köper en lite mjukare skida än vad du skulle ha valt normalt, eftersom du inte får samma kraftöverföring som med vanlig slalombindning. </p><p>Vilken skida du sedan väljer beror ju helt på vilka förhållanden du vill åka i. Om du vet att du vill fortsätta och kan tänka attt köpa dig en skida för bra åkare så skulle jag rekomendera några av blackdiamons skidor. några andra som jag vet fungerar bra är salomons pocketrocket. Det finns säkert en hel del andra intressanta alternativ men som sagt det viktigaste är att välja en mjukare skida än normalt.</p><p></p><p>//Emil</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="xalime, post: 127091, member: 36966"] Det du ska tänka på är att du köper en lite mjukare skida än vad du skulle ha valt normalt, eftersom du inte får samma kraftöverföring som med vanlig slalombindning. Vilken skida du sedan väljer beror ju helt på vilka förhållanden du vill åka i. Om du vet att du vill fortsätta och kan tänka attt köpa dig en skida för bra åkare så skulle jag rekomendera några av blackdiamons skidor. några andra som jag vet fungerar bra är salomons pocketrocket. Det finns säkert en hel del andra intressanta alternativ men som sagt det viktigaste är att välja en mjukare skida än normalt. //Emil [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Telemark
Telemark
Tillbaka
Topp