Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Telemarksfatties
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Putte_the_skibum" data-source="post: 9735" data-attributes="member: 28793"><p>Vet inte hur Asteroiderna är som telisar, men vad gäller hållbarhet så är jag imponerad av hur mycket stryk dom tål...</p><p></p><p>Har bla ett par överåkta klipphällar, en landing i sten och ett påkört träd, jag gick sönder mer än skidorna vid alla tre tillfällena. Sen när man läser sånt så undrar man om man kanske skulle börja med nåt lugnare... typ makrame eller knyppling ;-)</p><p></p><p>Själv skulle jag antagligen inte kunna göra en telissväng med dom, men det beror nog mer på att jag kan räkna skidtimmar på telisar istället för år ;-)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Putte_the_skibum, post: 9735, member: 28793"] Vet inte hur Asteroiderna är som telisar, men vad gäller hållbarhet så är jag imponerad av hur mycket stryk dom tål... Har bla ett par överåkta klipphällar, en landing i sten och ett påkört träd, jag gick sönder mer än skidorna vid alla tre tillfällena. Sen när man läser sånt så undrar man om man kanske skulle börja med nåt lugnare... typ makrame eller knyppling ;-) Själv skulle jag antagligen inte kunna göra en telissväng med dom, men det beror nog mer på att jag kan räkna skidtimmar på telisar istället för år ;-) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Telemarksfatties
Tillbaka
Topp