Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Telemark
Telemarkspjäxor
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="HAANilsson" data-source="post: 395862" data-attributes="member: 52507"><p>har inte monterat dom än, har precis beställt bindning, det blev hammer headen.</p><p></p><p>har provåkt ntn under ett par tillfällen nu och systemet är fullt med barnsjukdomar = inget att satsa på än med andra ord.</p><p></p><p>nu är det bara pjäxbiten kvar... </p><p>har åkt ganska mycket med ett par scarpa t1 den gul-svarta modellen och förra säsongen körde jag på ett par garmont triple-g eller nåt sånt, kändes som ett par mockasiner...</p><p>så troligtvis blir det ett par crispi x-r, om jag får tag i några det vill säga...</p><p></p><p>ta det lugnt</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="HAANilsson, post: 395862, member: 52507"] har inte monterat dom än, har precis beställt bindning, det blev hammer headen. har provåkt ntn under ett par tillfällen nu och systemet är fullt med barnsjukdomar = inget att satsa på än med andra ord. nu är det bara pjäxbiten kvar... har åkt ganska mycket med ett par scarpa t1 den gul-svarta modellen och förra säsongen körde jag på ett par garmont triple-g eller nåt sånt, kändes som ett par mockasiner... så troligtvis blir det ett par crispi x-r, om jag får tag i några det vill säga... ta det lugnt [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Telemark
Telemarkspjäxor
Tillbaka
Topp