Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Telemarksskida och bindning för puder?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Anders_Wallander" data-source="post: 1022971" data-attributes="member: 26043"><p>Salomon Rocker 2 122 är fantastiska i pudret! Det var mina första riktigt feta skidor och jag är så nöjd med dom. Jag kör 192 cm, men de känns mindre, funkar fint i skogen.</p><p></p><p>Vad gäller bindning, Rocker2:orna kör jag med NTN freeride. Ska du bara tura kan jag rekommendera Freedom då de är så mycket lättare att gå med, men för mer liftbaserad åkning är Freeride mer robusta. Jag har tyvärr haft lite strul med Freedom då de lätt samlat is och (mest troligen pga att jag inte fått bort all is) så har walkmoden slagits på väg nedför berget... I vinter ska jag testa att spraya silikon på dom.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Anders_Wallander, post: 1022971, member: 26043"] Salomon Rocker 2 122 är fantastiska i pudret! Det var mina första riktigt feta skidor och jag är så nöjd med dom. Jag kör 192 cm, men de känns mindre, funkar fint i skogen. Vad gäller bindning, Rocker2:orna kör jag med NTN freeride. Ska du bara tura kan jag rekommendera Freedom då de är så mycket lättare att gå med, men för mer liftbaserad åkning är Freeride mer robusta. Jag har tyvärr haft lite strul med Freedom då de lätt samlat is och (mest troligen pga att jag inte fått bort all is) så har walkmoden slagits på väg nedför berget... I vinter ska jag testa att spraya silikon på dom. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Telemarksskida och bindning för puder?
Tillbaka
Topp