Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Telemarksskida
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Jesper_Nilsson" data-source="post: 94104" data-attributes="member: 13290"><p>Har tänkt köpa nya skidor i år då det inte blev av förra året. Fick tipps från Ba Sportprodukter AB om "hippy stinx", en skida från K2. Dem trodde att den kanske kunde passa en, då jag ville ha en längre skida än jag har idag (183cm), men som liknar "public enemy". Är det någon som testat "hippy stinx" och som vet om det är något att satsa på. Att hyra skidan och testa den har varit omöjligt du ingen har velat hyra ut den pga att dem tyckt det har varit för lite snö(Frankrike).</p><p>Tack på förhand</p><p>Jesper</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Jesper_Nilsson, post: 94104, member: 13290"] Har tänkt köpa nya skidor i år då det inte blev av förra året. Fick tipps från Ba Sportprodukter AB om "hippy stinx", en skida från K2. Dem trodde att den kanske kunde passa en, då jag ville ha en längre skida än jag har idag (183cm), men som liknar "public enemy". Är det någon som testat "hippy stinx" och som vet om det är något att satsa på. Att hyra skidan och testa den har varit omöjligt du ingen har velat hyra ut den pga att dem tyckt det har varit för lite snö(Frankrike). Tack på förhand Jesper [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Telemarksskida
Tillbaka
Topp