Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Telemarksskidor 110mm breda rekommenderad upphöjning?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Fred-o" data-source="post: 1058482" data-attributes="member: 113833"><p>[USER=34110]@rabbit[/USER], Rottefella r8 går väl att strippa ner till väldigt platt? Själva tåplattan är ju en metallplatta som ligger ovanpå en hög plastbit. Bort med den undre plastbiten och metallfästet, skruva tåplattan direkt på skidan och ersätt hälhöjaren med en tejpremsa.</p><p></p><p></p><p>Det enda som behövs är en skida att prova på. Det kommer väl bli lite drygt att carva i pisten men kan va gött i puder.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Fred-o, post: 1058482, member: 113833"] [USER=34110]@rabbit[/USER], Rottefella r8 går väl att strippa ner till väldigt platt? Själva tåplattan är ju en metallplatta som ligger ovanpå en hög plastbit. Bort med den undre plastbiten och metallfästet, skruva tåplattan direkt på skidan och ersätt hälhöjaren med en tejpremsa. Det enda som behövs är en skida att prova på. Det kommer väl bli lite drygt att carva i pisten men kan va gött i puder. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Telemarksskidor 110mm breda rekommenderad upphöjning?
Tillbaka
Topp