Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Telemarksskidor 110mm breda rekommenderad upphöjning?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="PedeJose" data-source="post: 1058542" data-attributes="member: 153313"><p>Tack för alla svar och åsikter i min lilla fundering!</p><p></p><p>Känns som det finns en hel del att tänka på. Mitt primära syfte är ju att gå upp på stighudar och försöka mig på lite lössnö när tillfälle ges. Jag åker väl ärligen hellre än bra för att vara ödmjuk ;-) Men jag vill ta min åkning ett steg vidare, samt ha glädje på väg utför när jag tagit mig upp. Dock kommer jag fortsätta att nöta i pist också.</p><p></p><p>Kom gärna med fler funderingar och åsikter i ämnet!</p><p></p><p>Vänligen!</p><p></p><p>Peder Josephsson</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="PedeJose, post: 1058542, member: 153313"] Tack för alla svar och åsikter i min lilla fundering! Känns som det finns en hel del att tänka på. Mitt primära syfte är ju att gå upp på stighudar och försöka mig på lite lössnö när tillfälle ges. Jag åker väl ärligen hellre än bra för att vara ödmjuk ;-) Men jag vill ta min åkning ett steg vidare, samt ha glädje på väg utför när jag tagit mig upp. Dock kommer jag fortsätta att nöta i pist också. Kom gärna med fler funderingar och åsikter i ämnet! Vänligen! Peder Josephsson [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Telemarksskidor 110mm breda rekommenderad upphöjning?
Tillbaka
Topp