Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
teleplater
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="henrik lian" data-source="post: 3671" data-attributes="member: 10571"><p>Jeg er her helt enig med Joakim.</p><p>Jeg kjører selv rundt på couloir plater (25mm) og er kjempe fornøyd etter at jeg byttet de gamle platene med disse.</p><p>Hvis du har problemer med å skaffe disse så får du ta kontakt med meg så kan vi se hva vi får til.</p><p>Har også hørt at couloir har blitt kjøpt opp av et eller annet firma, så du må skynde deg med å kjøpe slike plater.</p><p>Det kan være for seint til vinteren.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="henrik lian, post: 3671, member: 10571"] Jeg er her helt enig med Joakim. Jeg kjører selv rundt på couloir plater (25mm) og er kjempe fornøyd etter at jeg byttet de gamle platene med disse. Hvis du har problemer med å skaffe disse så får du ta kontakt med meg så kan vi se hva vi får til. Har også hørt at couloir har blitt kjøpt opp av et eller annet firma, så du må skynde deg med å kjøpe slike plater. Det kan være for seint til vinteren. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
teleplater
Tillbaka
Topp