Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Teleskop stavar
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Sleadge2" data-source="post: 59595" data-attributes="member: 36076"><p>Jag har också ett par Gipron med flicklock. Åker du bräda är ett par tredelade ett måste. Kommer du använda stavarna också till utförsåkning tycker jag tvådelade är tillräckligt. Lite billigare, mindre grejer som kan gå sönder. Liten nackdel med gipron är kringlorna som är väldigt stora. Vid brant bestigning vid hård snö kan kanten på kringlorna ta i. Fast jag änvänder dem endast när det är puder och då är det ju bra med stora kringlor.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Sleadge2, post: 59595, member: 36076"] Jag har också ett par Gipron med flicklock. Åker du bräda är ett par tredelade ett måste. Kommer du använda stavarna också till utförsåkning tycker jag tvådelade är tillräckligt. Lite billigare, mindre grejer som kan gå sönder. Liten nackdel med gipron är kringlorna som är väldigt stora. Vid brant bestigning vid hård snö kan kanten på kringlorna ta i. Fast jag änvänder dem endast när det är puder och då är det ju bra med stora kringlor. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Teleskop stavar
Tillbaka
Topp