Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Teleskopstavar, bra eller anus?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Tompan14" data-source="post: 329929" data-attributes="member: 74439"><p>Fick ett par tredelade teleskopstavar av märke Komperdell, nu dröjer det ju ett tag innan vintern kommer, men jag har använt dem när jag varit ute i löpspåret(förövrigt grymt mycket effektivare träning!) och då har jag upplevt dem som lite "svajiga" när man trycker ifrån...Nu är det ju en helt annan teknink med väldigt långa stavar och stakningar i höfthöjd.</p><p>De ser ju onekligen väldigt praktiska ut, särskillt eftersom de har löstagbara trugor, möjligheten att ha samma stav i såväl slalombanan som pudret hägrar alltså!</p><p>Men hur är teleskopstavar rent prestandamässigt? kommer man bli besviken då staven inte är lika stabil som en vanlig stav? kort sagt, teleskopstav, bra eller anus?</p><p></p><p>//Tompan</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Tompan14, post: 329929, member: 74439"] Fick ett par tredelade teleskopstavar av märke Komperdell, nu dröjer det ju ett tag innan vintern kommer, men jag har använt dem när jag varit ute i löpspåret(förövrigt grymt mycket effektivare träning!) och då har jag upplevt dem som lite "svajiga" när man trycker ifrån...Nu är det ju en helt annan teknink med väldigt långa stavar och stakningar i höfthöjd. De ser ju onekligen väldigt praktiska ut, särskillt eftersom de har löstagbara trugor, möjligheten att ha samma stav i såväl slalombanan som pudret hägrar alltså! Men hur är teleskopstavar rent prestandamässigt? kommer man bli besviken då staven inte är lika stabil som en vanlig stav? kort sagt, teleskopstav, bra eller anus? //Tompan [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Teleskopstavar, bra eller anus?
Tillbaka
Topp