Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Teleskopstavar, bra eller anus?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="abelmann" data-source="post: 329970" data-attributes="member: 14701"><p>Bra OCH anus säger jag! Har haft två par, både två- och tredelade, och jag är till största delen nöjd. Anledningen till att jag skaffade dem är jag vill ha väldigt olika längder beroende på om jag går på tur, skatar, eller åker nedför (allt detta med telis). Dessvärre är de inte lika starka, lyckads ganska snart böja den nedersta delen av de tredelade och denna del gick sedermera helt av (de är ju rätt tunna där nere). Om det endast är trugorna som du är sugen på att variera så tror jag att det är bättre att leta efter stavar/trugor med de egenskaperna. </p><p></p><p>Å andra sidan vet jag att det finns ett helt gäng trådar på det här forumet där det debatteras stavar, kolfiber vs. alu, dyrt vs. billigt, etc...</p><p></p><p>Har också hört, inte upplevt/testat, att det är bättre att satsa på teleskopstavar som man spärrar med någon form av spänne än de som man endast skruvar. Någon annan på den frågan?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="abelmann, post: 329970, member: 14701"] Bra OCH anus säger jag! Har haft två par, både två- och tredelade, och jag är till största delen nöjd. Anledningen till att jag skaffade dem är jag vill ha väldigt olika längder beroende på om jag går på tur, skatar, eller åker nedför (allt detta med telis). Dessvärre är de inte lika starka, lyckads ganska snart böja den nedersta delen av de tredelade och denna del gick sedermera helt av (de är ju rätt tunna där nere). Om det endast är trugorna som du är sugen på att variera så tror jag att det är bättre att leta efter stavar/trugor med de egenskaperna. Å andra sidan vet jag att det finns ett helt gäng trådar på det här forumet där det debatteras stavar, kolfiber vs. alu, dyrt vs. billigt, etc... Har också hört, inte upplevt/testat, att det är bättre att satsa på teleskopstavar som man spärrar med någon form av spänne än de som man endast skruvar. Någon annan på den frågan? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Teleskopstavar, bra eller anus?
Tillbaka
Topp