Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
telis på Rossignol attaque?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Attaque-Strumpa" data-source="post: 33193" data-attributes="member: 16446"><p>jag har ett par ross. attaque som jag tycker funkar bra i pist men de är väl inga riktiga offpistskidor.. Ska dock tilläggas att jag åker med ett par läderpjux med två spännen. Åker så hårt det går med dessa skor och då funkar attaquerna ypperligt.</p><p></p><p>Skidorna har ju ungefär samma mått som elan stinger men är lite bredare under foten(tror jag). Om stingern funkar överallt så borde ju attaquen också göra det. Har dock inte hunnit testa mina särskilt mycket utanför pisten.</p><p></p><p> Jag gav ca 700 kr för mina och då köpte jag dom nya på bazar.se. Tycker inte man ska betala mer än 1500 kr för skida plus bindning om man köper begagnat. Chilibindning funkar finfint.</p><p></p><p>Hoppas jag skapat nån typ av klarhet.</p><p></p><p>Vänliga hälsningar</p><p></p><p>/ Strumpa</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Attaque-Strumpa, post: 33193, member: 16446"] jag har ett par ross. attaque som jag tycker funkar bra i pist men de är väl inga riktiga offpistskidor.. Ska dock tilläggas att jag åker med ett par läderpjux med två spännen. Åker så hårt det går med dessa skor och då funkar attaquerna ypperligt. Skidorna har ju ungefär samma mått som elan stinger men är lite bredare under foten(tror jag). Om stingern funkar överallt så borde ju attaquen också göra det. Har dock inte hunnit testa mina särskilt mycket utanför pisten. Jag gav ca 700 kr för mina och då köpte jag dom nya på bazar.se. Tycker inte man ska betala mer än 1500 kr för skida plus bindning om man köper begagnat. Chilibindning funkar finfint. Hoppas jag skapat nån typ av klarhet. Vänliga hälsningar / Strumpa [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
telis på Rossignol attaque?
Tillbaka
Topp