Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
telis på Rossignol attaque?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Gunther-MAD-manson" data-source="post: 33194" data-attributes="member: 13843"><p>Jag sålde mina ross attaque för en månad sedan. Jag tog 900 kr med riva 3 bindning. Jag var nöjd med skidan men man kan nog inte anklaga den för att vara en lössnöskida med dagens mått mätt. Men å andra sidan så gick det ju bra att åka puder med betydligt smalare skidor än attaquen för några år sedan så varför ska det inte funka nu??? För övrigt tycker jag att johns recension stämmer bra. Jag tyckte inte alls om skidan första dan utan den växte allt eftersom... Men att man var tvungen att jobba så mkt när man åkte kortsväng upplevde jag inte. Men allt är ju relativt....</p><p></p><p>mvh goran</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Gunther-MAD-manson, post: 33194, member: 13843"] Jag sålde mina ross attaque för en månad sedan. Jag tog 900 kr med riva 3 bindning. Jag var nöjd med skidan men man kan nog inte anklaga den för att vara en lössnöskida med dagens mått mätt. Men å andra sidan så gick det ju bra att åka puder med betydligt smalare skidor än attaquen för några år sedan så varför ska det inte funka nu??? För övrigt tycker jag att johns recension stämmer bra. Jag tyckte inte alls om skidan första dan utan den växte allt eftersom... Men att man var tvungen att jobba så mkt när man åkte kortsväng upplevde jag inte. Men allt är ju relativt.... mvh goran [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
telis på Rossignol attaque?
Tillbaka
Topp