Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Telemark
telis set-up 06/07
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="kristoffer_1" data-source="post: 194667" data-attributes="member: 59346"><p>Hepp!</p><p>Det som gäller till vintern är ju att åka telemark. Då skall man ha nyvallade skidor. En jacka med stängda fickor. Byxorna skall vara utanpå de välknäppta pjäxorna. Sedan så gäller det att hålla god min i liftkön.Ta tillfället i akt att prata lite med grannarna i kön. Inte trampa på skidorna på personen framför. Du kan ju få samma person som granne på after-skin.Hans syster kanske e telemarksintruktör..</p><p>Lägg pengarna på åkningen istället för att få rätt märke på jackan.</p><p></p><p></p><p></p><p>Nu kanske underteckand skall erkänna att jag har precis köpt en Klättermusen jacka.</p><p>Men men..den var ju på rea ..</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="kristoffer_1, post: 194667, member: 59346"] Hepp! Det som gäller till vintern är ju att åka telemark. Då skall man ha nyvallade skidor. En jacka med stängda fickor. Byxorna skall vara utanpå de välknäppta pjäxorna. Sedan så gäller det att hålla god min i liftkön.Ta tillfället i akt att prata lite med grannarna i kön. Inte trampa på skidorna på personen framför. Du kan ju få samma person som granne på after-skin.Hans syster kanske e telemarksintruktör.. Lägg pengarna på åkningen istället för att få rätt märke på jackan. Nu kanske underteckand skall erkänna att jag har precis köpt en Klättermusen jacka. Men men..den var ju på rea .. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Telemark
telis set-up 06/07
Tillbaka
Topp