Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Telis
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="freeride_nu" data-source="post: 5626" data-attributes="member: 10565"><p>Är black widow ett par bra skidor om man vill lära sig att telemarka. Jag har ett par skidor på g, tjejen som skulle sälja dem har bara använt dem i 4 dagar så de är ju i himla bra skick. </p><p>Vad kan ett par sådana skidor vara värda?</p><p>Jag skulle få skidorna med bindning (pitbull) för 2300 men då måste jag byta wire för den är för kort (300 spänn till...) utan bindning så skulle de kosta 1800, jag tycker att det är lite dyrt. Vad tycker ni där ute! </p><p></p><p>Annars så kanske jag bara köper en bindning och sätter på mina gamla slalomlagg. Ett par salomon evolution 7000 på 185 cm. kommer det att funka?</p><p></p><p>Ett tredje alternativ är att köpa skidor när jag far till alperna (Val D´Isere) vecka 10. Är det billigare att köpa skidor där och får jag ta hem skidorna om jag köper dem ( vad tror ni sportresor säger...)</p><p></p><p>Tacksam för alla hjälp! /Björne</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="freeride_nu, post: 5626, member: 10565"] Är black widow ett par bra skidor om man vill lära sig att telemarka. Jag har ett par skidor på g, tjejen som skulle sälja dem har bara använt dem i 4 dagar så de är ju i himla bra skick. Vad kan ett par sådana skidor vara värda? Jag skulle få skidorna med bindning (pitbull) för 2300 men då måste jag byta wire för den är för kort (300 spänn till...) utan bindning så skulle de kosta 1800, jag tycker att det är lite dyrt. Vad tycker ni där ute! Annars så kanske jag bara köper en bindning och sätter på mina gamla slalomlagg. Ett par salomon evolution 7000 på 185 cm. kommer det att funka? Ett tredje alternativ är att köpa skidor när jag far till alperna (Val D´Isere) vecka 10. Är det billigare att köpa skidor där och får jag ta hem skidorna om jag köper dem ( vad tror ni sportresor säger...) Tacksam för alla hjälp! /Björne [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Telis
Tillbaka
Topp