Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Telisar
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Redbeard" data-source="post: 4187" data-attributes="member: 9655"><p>Tack för ditt utförliga svar, märks att du är en telisveteran. </p><p></p><p>Jo jag har kvar mina XTZ faktiskt och har faktiskt funderat på att sätta fast telisbindningar på dem men jag vart lite osäker eftersom dem har så skarp svängradie... Har du själv testat åka telemark på dem skidorna? Kanske går bra om man monterar ordentliga plattor... X-scream-skidor är jag väldigt sugen på. Körde några ggr på dem förra säsongen med fast häl och blev mäkta imponerad. Man kanske skulle köpa ett par sådana och ordna med inserts i dem så man kan byta bindningar beroende på humör... </p><p></p><p>Vi får se hur många centimetrar plånboken är på till vintern så blir det väl vad man har kosing till. Förresten, vad kostar dem där Garmont-pjucken?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Redbeard, post: 4187, member: 9655"] Tack för ditt utförliga svar, märks att du är en telisveteran. Jo jag har kvar mina XTZ faktiskt och har faktiskt funderat på att sätta fast telisbindningar på dem men jag vart lite osäker eftersom dem har så skarp svängradie... Har du själv testat åka telemark på dem skidorna? Kanske går bra om man monterar ordentliga plattor... X-scream-skidor är jag väldigt sugen på. Körde några ggr på dem förra säsongen med fast häl och blev mäkta imponerad. Man kanske skulle köpa ett par sådana och ordna med inserts i dem så man kan byta bindningar beroende på humör... Vi får se hur många centimetrar plånboken är på till vintern så blir det väl vad man har kosing till. Förresten, vad kostar dem där Garmont-pjucken? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Telisar
Tillbaka
Topp