Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Telisbindning Bomber “BISHOP”
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Freddelito" data-source="post: 195685" data-attributes="member: 15910"><p>Hmmm....</p><p></p><p>var ett tag sedan jag var inne men nu kan jag meddela att jag åkt på dom i ett par år. Är mycket nöjd med den enda telisbindningen som skulle överleva atomvintern. Efter två säsonger hade jag dock spräckt rören i bindningarna på flera ställen. Fotade detta och drog ett mail till tillverkaren, en dryg vecka senare hade jag nya bakdelar hemma hos mig, helt gratis. Alla dom jag känner som åker på dom är grymt nöjda, dock inget för topptursfetischister med tanke på vikten. Stabila som attan, kanske ett litet minus för att dom garanterat aldrig löser ut, men om man ger fan i att klota är det skönt att grejerna sitter kvar. Ett extra plus för plattorna som gör att man flyttar runt bindningarna mellans sina lagg, då slipper man dessutom låna ut sina andra- och tredjepar :o)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Freddelito, post: 195685, member: 15910"] Hmmm.... var ett tag sedan jag var inne men nu kan jag meddela att jag åkt på dom i ett par år. Är mycket nöjd med den enda telisbindningen som skulle överleva atomvintern. Efter två säsonger hade jag dock spräckt rören i bindningarna på flera ställen. Fotade detta och drog ett mail till tillverkaren, en dryg vecka senare hade jag nya bakdelar hemma hos mig, helt gratis. Alla dom jag känner som åker på dom är grymt nöjda, dock inget för topptursfetischister med tanke på vikten. Stabila som attan, kanske ett litet minus för att dom garanterat aldrig löser ut, men om man ger fan i att klota är det skönt att grejerna sitter kvar. Ett extra plus för plattorna som gör att man flyttar runt bindningarna mellans sina lagg, då slipper man dessutom låna ut sina andra- och tredjepar :o) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Telisbindning Bomber “BISHOP”
Tillbaka
Topp