Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Telisbindning Bomber “BISHOP”
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Freddelito" data-source="post: 29593" data-attributes="member: 15910"><p>Hej! Är det nån som har provåkt bindningen Bomber “BISHOP” och skulle kunna komma med ett kritiskt utlåtande om hur den funkar. Om jag förståt det hela rätt har man designt om tåboxen till årets modell. Känns ju inte som en bindning man skulle vilja köpa utan att helst ha provåkt den med tanke på prislappen, iofs är det halva priset att beställa den från USA på nätet men ändå.</p><p></p><p>Sååå, om nån har kört med bomber fastbitna i pjäxorna så skulle jag vilja veta vad ni tyckte om den.</p><p></p><p>/Freddelito</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Freddelito, post: 29593, member: 15910"] Hej! Är det nån som har provåkt bindningen Bomber “BISHOP” och skulle kunna komma med ett kritiskt utlåtande om hur den funkar. Om jag förståt det hela rätt har man designt om tåboxen till årets modell. Känns ju inte som en bindning man skulle vilja köpa utan att helst ha provåkt den med tanke på prislappen, iofs är det halva priset att beställa den från USA på nätet men ändå. Sååå, om nån har kört med bomber fastbitna i pjäxorna så skulle jag vilja veta vad ni tyckte om den. /Freddelito [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Telisbindning Bomber “BISHOP”
Tillbaka
Topp