Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Telisbindningar
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="MattB" data-source="post: 31843" data-attributes="member: 28448"><p>Jag kör också Cobra och är helnöjd. Vet att vissa tycker att själva fästet sitter "fel" vilket gör att dom uppfattar det som om bindningen klämmer tårna om man går riktigt djupt ned med knät. Själv har jag inte känt något sådant utan dom funkar väldigt bra med mina Crispi. Dom jag har hört klaga kör Scarpa.</p><p></p><p>Vad gäller isbildning under tårna så har jag haft samma problem. Händer för mig när jag har klotat. Man får vara noga med att skrapa bort den snö som kommer in där. Har hört talas om att det skall finnas någon slags tejp som man kan sätta på plattan samt fått tipset att man skall lacka själva ytan på plattan, allt för att snön och isen inte skall kunna få fäste. Har inte testat något av det än.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="MattB, post: 31843, member: 28448"] Jag kör också Cobra och är helnöjd. Vet att vissa tycker att själva fästet sitter "fel" vilket gör att dom uppfattar det som om bindningen klämmer tårna om man går riktigt djupt ned med knät. Själv har jag inte känt något sådant utan dom funkar väldigt bra med mina Crispi. Dom jag har hört klaga kör Scarpa. Vad gäller isbildning under tårna så har jag haft samma problem. Händer för mig när jag har klotat. Man får vara noga med att skrapa bort den snö som kommer in där. Har hört talas om att det skall finnas någon slags tejp som man kan sätta på plattan samt fått tipset att man skall lacka själva ytan på plattan, allt för att snön och isen inte skall kunna få fäste. Har inte testat något av det än. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Telisbindningar
Tillbaka
Topp