Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Telemark
Telisbindningen Linken
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="dr-telemark" data-source="post: 250096" data-attributes="member: 44806"><p>Gubbe lilla... Det finns olika skolor och stilar. Jag kan hålla med om att den nordamerikanska stilen att parkera knät på skidan är korkat, eftersom man s.a.s. redan har använt hela fjädringsvägen i systemet, men att helt dissa alla som tynger på bakfoten är mer än lovligt naivt. Prova nån gång att sätta hälen under rumpan och carva bägge skidorna i pisten så får du se att det är riktigt kul. Av ditt inlägg att döma misstänker är du gammal alpinåkare, kanske tävlat i portar? </p><p>Jag behöver antagligen lektioner, för jag kör omväxlande framfotsdominant, 50/50 och bakfot, beroende på snö, skidor och terräng. Allt har sin tid. </p><p></p><p>Peace!</p><p>-Mattias, Dr Telemark</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="dr-telemark, post: 250096, member: 44806"] Gubbe lilla... Det finns olika skolor och stilar. Jag kan hålla med om att den nordamerikanska stilen att parkera knät på skidan är korkat, eftersom man s.a.s. redan har använt hela fjädringsvägen i systemet, men att helt dissa alla som tynger på bakfoten är mer än lovligt naivt. Prova nån gång att sätta hälen under rumpan och carva bägge skidorna i pisten så får du se att det är riktigt kul. Av ditt inlägg att döma misstänker är du gammal alpinåkare, kanske tävlat i portar? Jag behöver antagligen lektioner, för jag kör omväxlande framfotsdominant, 50/50 och bakfot, beroende på snö, skidor och terräng. Allt har sin tid. Peace! -Mattias, Dr Telemark [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Telemark
Telisbindningen Linken
Tillbaka
Topp