Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Telismontering på ett par Völkl Explosive
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="rag" data-source="post: 65535" data-attributes="member: 33920"><p>Hejhopp!</p><p></p><p>Var nere i Chamonix vecka tre och kom över förra årets modell av Völkl Explosive:en till ett mycket angenämt pris. Naturligtvis tänker jag slänga på en telisbindning för att sedan skrämma skiten ur snön. Har några funderingar dock:</p><p></p><p>Jag är inne på att köra med en Linken. Någon som har erfarenheter med just Explosive:en som telisskida kanske har synpunkter på valet av bindning. Har även funderat på G3 Targa men den verkar lite klen. Undrar dessutom om någon har synpunkter på monteringen av bindningen. Lite bakmontering kanske?</p><p></p><p>Alla synpunkter från folk som kört Explosive:en som telisskida uppskattas.</p><p></p><p>Tack på förhand och håll i hatten!</p><p></p><p>/Ragge</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="rag, post: 65535, member: 33920"] Hejhopp! Var nere i Chamonix vecka tre och kom över förra årets modell av Völkl Explosive:en till ett mycket angenämt pris. Naturligtvis tänker jag slänga på en telisbindning för att sedan skrämma skiten ur snön. Har några funderingar dock: Jag är inne på att köra med en Linken. Någon som har erfarenheter med just Explosive:en som telisskida kanske har synpunkter på valet av bindning. Har även funderat på G3 Targa men den verkar lite klen. Undrar dessutom om någon har synpunkter på monteringen av bindningen. Lite bakmontering kanske? Alla synpunkter från folk som kört Explosive:en som telisskida uppskattas. Tack på förhand och håll i hatten! /Ragge [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Telismontering på ett par Völkl Explosive
Tillbaka
Topp