Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Telispjäxor
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Jossan" data-source="post: 54384" data-attributes="member: 2472"><p>Jag vet inte vilka de "feta" pjäxorna är men har haft ett par Garmont Veloce. Köpte dom begagnade så de har ett par år på nacken. Det var herrmodellen.</p><p>Ganska breda i foten, mina scpara t2 som jag har nu är mycket smalare och nättare. </p><p>Jag har fattat det som att Garmont överlag har en bredare läst. </p><p>Men de var otroligt sköna! Kunde gå i dom fullt spända hur länge som helst. Kan bero på att de var lite stora också...</p><p>Dessa är ganska låga, jämförbart med t2. Ska man inte tura ngt kan man ju allt ha ett par högre, speciellt som kille. </p><p>Vet inte om detta gav ngt, men ändå!</p><p>Hoppas du hittar några bra!</p><p>Jossan.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Jossan, post: 54384, member: 2472"] Jag vet inte vilka de "feta" pjäxorna är men har haft ett par Garmont Veloce. Köpte dom begagnade så de har ett par år på nacken. Det var herrmodellen. Ganska breda i foten, mina scpara t2 som jag har nu är mycket smalare och nättare. Jag har fattat det som att Garmont överlag har en bredare läst. Men de var otroligt sköna! Kunde gå i dom fullt spända hur länge som helst. Kan bero på att de var lite stora också... Dessa är ganska låga, jämförbart med t2. Ska man inte tura ngt kan man ju allt ha ett par högre, speciellt som kille. Vet inte om detta gav ngt, men ändå! Hoppas du hittar några bra! Jossan. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Telispjäxor
Tillbaka
Topp