Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Telemark
Telispjäxor?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="ArWin" data-source="post: 265654" data-attributes="member: 52968"><p>scarapa T1 thermo har fyra spännen iår. har för mig att det är förra åretsmodell som har 3. scarpa T1 är perfetkt som allround pjäxa då den även har walkmode som gör toppturerna lättare. jämfört med scarpa T2 så är T1 bra mycket styvare men jag ser bara det som något positvt, har dock inte testat T1 på någon topptur ännu.</p><p>rekomenderar dock T1 framför T2.</p><p></p><p>rossi B3 är underbar som telisksida! lagom styv o en bredd som fungerar på hela berget... dock kan den vara i smalaste laget för de snöigaste dagarna. men det händer ju inte allt för ofta. i jämförelse med K2 world piste som har ungefär samma mått så käns b# mycket piggare och livligare än Wolrdpiste.</p><p></p><p>det är vad jag tycker iaf.</p><p>kan nämnas att jag kör på rossi B3, scarpa T1 och rottefella R8</p><p></p><p>// Arvid</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ArWin, post: 265654, member: 52968"] scarapa T1 thermo har fyra spännen iår. har för mig att det är förra åretsmodell som har 3. scarpa T1 är perfetkt som allround pjäxa då den även har walkmode som gör toppturerna lättare. jämfört med scarpa T2 så är T1 bra mycket styvare men jag ser bara det som något positvt, har dock inte testat T1 på någon topptur ännu. rekomenderar dock T1 framför T2. rossi B3 är underbar som telisksida! lagom styv o en bredd som fungerar på hela berget... dock kan den vara i smalaste laget för de snöigaste dagarna. men det händer ju inte allt för ofta. i jämförelse med K2 world piste som har ungefär samma mått så käns b# mycket piggare och livligare än Wolrdpiste. det är vad jag tycker iaf. kan nämnas att jag kör på rossi B3, scarpa T1 och rottefella R8 // Arvid [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Telemark
Telispjäxor?
Tillbaka
Topp