Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
telisskidor till tjej?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Lisa_O" data-source="post: 122011" data-attributes="member: 51299"><p>Jag är nästan lika lång som din tjej och har åkt på atomic tm skida ett tag men bytte i fjol till en bredare skida, movement demon flame 115 77 106. Jag är rätt så lätt och har åkt telis i 5 år och jag tycker personligen att bredare skidor som jag testade innan jag bestämde mig var lite överkurs.Men det beror ju på om det bara ska vara brett för att det är mera mode eller om man rent väljer en skida som passar en personligen. Atomic 120 82 109 är ok. Testade dessa och faktiskt så tycker jag att man ska testa skidorna lite innan man bestämmer sig. Även om man är duktigt så är det inte bara måtten på skidorna som är grejen, men det är vad jag tycker, men det kanske beror på att jag är lätt och det har faktiskt betydelse för känslan som man får när man står på skidan och inte bara hur duktig man är. Sedan så är det en fantastisk present du ska ge henne, skidor! Vilken kille! Hoppas att mitt svar hjäper dig lite men mitt råd är att ge henne skidorna fast i presentkorts form och så låta henne testa lite skidor innan ni slår till och köper. Jag tycker helt klart att det är värt det att testa lite olika skidor även om det innebär lite mera jobb.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Lisa_O, post: 122011, member: 51299"] Jag är nästan lika lång som din tjej och har åkt på atomic tm skida ett tag men bytte i fjol till en bredare skida, movement demon flame 115 77 106. Jag är rätt så lätt och har åkt telis i 5 år och jag tycker personligen att bredare skidor som jag testade innan jag bestämde mig var lite överkurs.Men det beror ju på om det bara ska vara brett för att det är mera mode eller om man rent väljer en skida som passar en personligen. Atomic 120 82 109 är ok. Testade dessa och faktiskt så tycker jag att man ska testa skidorna lite innan man bestämmer sig. Även om man är duktigt så är det inte bara måtten på skidorna som är grejen, men det är vad jag tycker, men det kanske beror på att jag är lätt och det har faktiskt betydelse för känslan som man får när man står på skidan och inte bara hur duktig man är. Sedan så är det en fantastisk present du ska ge henne, skidor! Vilken kille! Hoppas att mitt svar hjäper dig lite men mitt råd är att ge henne skidorna fast i presentkorts form och så låta henne testa lite skidor innan ni slår till och köper. Jag tycker helt klart att det är värt det att testa lite olika skidor även om det innebär lite mera jobb. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
telisskidor till tjej?
Tillbaka
Topp