Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Teneighty Flyer, för mjuka?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Svanlindh" data-source="post: 134984" data-attributes="member: 53007"><p>Som rubriken säger: är Salomon Teneighty Flyer för mjuka för mig? om jag är 17 år, 169 cm lång och väger dryga 50 kg.</p><p>I pist och utanför den skulle jag vilja påsta att jag brukar köra ganska hårt men i år tänkte jag försöka utsätta mig för lite park också vilket jag inte gjort tidigare. Eftersom att jag inte kört park tidigare så skulle jag kunna tänka mig att t.ex flyer skulle kunna passa bra. men frågan är alltså:</p><p></p><p>Fungerar dem utanför parken?</p><p>och kanske det finns bättre alternativ?</p><p></p><p>längden jag hade siktat på att köpa är 161 om det är till nån hjälp.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Svanlindh, post: 134984, member: 53007"] Som rubriken säger: är Salomon Teneighty Flyer för mjuka för mig? om jag är 17 år, 169 cm lång och väger dryga 50 kg. I pist och utanför den skulle jag vilja påsta att jag brukar köra ganska hårt men i år tänkte jag försöka utsätta mig för lite park också vilket jag inte gjort tidigare. Eftersom att jag inte kört park tidigare så skulle jag kunna tänka mig att t.ex flyer skulle kunna passa bra. men frågan är alltså: Fungerar dem utanför parken? och kanske det finns bättre alternativ? längden jag hade siktat på att köpa är 161 om det är till nån hjälp. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Teneighty Flyer, för mjuka?
Tillbaka
Topp