teneighty pjäxor

Frame

Ny medlem
teneighty pjäxor
Är det någon som vet var man kan få tag på ett par Salomon Teneighty pjäxor i strl 29,5?
Finns ej i Salomon lagret i Sverige eller i någon butik i Stockholm.
Mitt sista hopp är om någon butik i Norrland har dessa.
Eller ska jag vända mig till Mellaneuropa? (var?)

teneighty pjäxor
tja sökte också efter 1080 pjäxorna för ett tag sedan, det besked jag fick var att den enda butik som tagit hem dem var alpingaraget som dock inte hade alla strl. Robban på alpingaraget kollade runt lite bland de kontakter han hade men det gav inget resultat. slutsats du bör nog vända dig utomlands om du skall hitta några. De är dock rätt dyra och den stötdämpande sula som finns idem hittar man även i flera av dammodellerna, mitt råd är att köpa x-wavw 10 el 8 och försöka få tag på ett mjukt inlägg. alternativt kolla upp rossignols xx, de verkar grymma och är även de ganska mjuka och borde vara utmärkta för jibbing. är du riktigt rik och jävligt sugen på 1080 pjäxorna kan du säkert beställa dem på www.getboards.com räkna med över 6000:-
lycka till

teneighty pjäxor
kolla även efter strl 29, det är sammma skal och innerskon går ut sig snabbt så då blir det ingen skillnad på hel och halv storlekarna.

teneighty pjäxor
Jag vet att SkiTotal i Uppsala har ETT par i din storlek kvar... men om du vill ha dom så är det bra jävla bråttom!

Ring dit! (118118)

Tillbaka
Topp