Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
teneighty pjäxor
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="freeride_nu" data-source="post: 4346" data-attributes="member: 10565"><p>tja sökte också efter 1080 pjäxorna för ett tag sedan, det besked jag fick var att den enda butik som tagit hem dem var alpingaraget som dock inte hade alla strl. Robban på alpingaraget kollade runt lite bland de kontakter han hade men det gav inget resultat. slutsats du bör nog vända dig utomlands om du skall hitta några. De är dock rätt dyra och den stötdämpande sula som finns idem hittar man även i flera av dammodellerna, mitt råd är att köpa x-wavw 10 el 8 och försöka få tag på ett mjukt inlägg. alternativt kolla upp rossignols xx, de verkar grymma och är även de ganska mjuka och borde vara utmärkta för jibbing. är du riktigt rik och jävligt sugen på 1080 pjäxorna kan du säkert beställa dem på www.getboards.com räkna med över 6000:- </p><p>lycka till</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="freeride_nu, post: 4346, member: 10565"] tja sökte också efter 1080 pjäxorna för ett tag sedan, det besked jag fick var att den enda butik som tagit hem dem var alpingaraget som dock inte hade alla strl. Robban på alpingaraget kollade runt lite bland de kontakter han hade men det gav inget resultat. slutsats du bör nog vända dig utomlands om du skall hitta några. De är dock rätt dyra och den stötdämpande sula som finns idem hittar man även i flera av dammodellerna, mitt råd är att köpa x-wavw 10 el 8 och försöka få tag på ett mjukt inlägg. alternativt kolla upp rossignols xx, de verkar grymma och är även de ganska mjuka och borde vara utmärkta för jibbing. är du riktigt rik och jävligt sugen på 1080 pjäxorna kan du säkert beställa dem på www.getboards.com räkna med över 6000:- lycka till [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
teneighty pjäxor
Tillbaka
Topp