Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Tenica Agent 110 vs Dragon 120? ?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Utter" data-source="post: 489529" data-attributes="member: 1008"><p>Körde med Diablo Race 130 förut och var mycket nöjd med dom, precis som Snowgod säger så har dom 98mm läst. Håller just nu på att köra in ett par Head Raptor 120 som känns mycket bra, mycket liknande Diablon. Jag väger 85kg au naturel men åker rätt hårt och droppar en hel del.</p><p></p><p>Agent är ju en friåkningsvariant av Diablon som jag förstått det, mjukare plast etc (mer genomskinlig) och den finns ju i 130 flex.</p><p></p><p>Edit: Såg nu att precis som du säger så är Agent 110 en lite mjukare Dragon 120 och har egentligen inget att göra med Agent 130. Agent 110 och Dragonskorna har 100mm läst och Agent 130 har 98mm.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Utter, post: 489529, member: 1008"] Körde med Diablo Race 130 förut och var mycket nöjd med dom, precis som Snowgod säger så har dom 98mm läst. Håller just nu på att köra in ett par Head Raptor 120 som känns mycket bra, mycket liknande Diablon. Jag väger 85kg au naturel men åker rätt hårt och droppar en hel del. Agent är ju en friåkningsvariant av Diablon som jag förstått det, mjukare plast etc (mer genomskinlig) och den finns ju i 130 flex. Edit: Såg nu att precis som du säger så är Agent 110 en lite mjukare Dragon 120 och har egentligen inget att göra med Agent 130. Agent 110 och Dragonskorna har 100mm läst och Agent 130 har 98mm. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Tenica Agent 110 vs Dragon 120? ?
Tillbaka
Topp