Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Test av nästa års skidor igen.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Patrik_L" data-source="post: 513112" data-attributes="member: 11393"><p>Da kan jag fortsätta lite pa Hasses trad. </p><p></p><p>MOVEMENT FLY SWATTER 150/125/145mm längder 175cm och 185 cm radie 17m</p><p>Freestyle back country skida som är väldigt lik Hellbent fran K2. Har till och med lite mer rocker än hellbent. </p><p></p><p>Jag har akt pa 185:an och den är lite mjuk för mej som väger 85kg och är van med betydligt hardare grejer. Fungerar i pist men inte direkt skidan man ska ut och carva med.</p><p></p><p>Har provat den som BC jibb skida och den flyter riktigt bra och switch landningar i puder är hur lätt som helst. </p><p></p><p>Grafiken är clean. Vit med ett stort blatt äpple pa . och belaget är Gult och blatt.. Heja sverige. </p><p></p><p>Movement Goliath 191cm 135/108/124mm radie 30m </p><p>Samma sköna harda skida som förra aret med ny japansk kamikase inspirerad grafik.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Patrik_L, post: 513112, member: 11393"] Da kan jag fortsätta lite pa Hasses trad. MOVEMENT FLY SWATTER 150/125/145mm längder 175cm och 185 cm radie 17m Freestyle back country skida som är väldigt lik Hellbent fran K2. Har till och med lite mer rocker än hellbent. Jag har akt pa 185:an och den är lite mjuk för mej som väger 85kg och är van med betydligt hardare grejer. Fungerar i pist men inte direkt skidan man ska ut och carva med. Har provat den som BC jibb skida och den flyter riktigt bra och switch landningar i puder är hur lätt som helst. Grafiken är clean. Vit med ett stort blatt äpple pa . och belaget är Gult och blatt.. Heja sverige. Movement Goliath 191cm 135/108/124mm radie 30m Samma sköna harda skida som förra aret med ny japansk kamikase inspirerad grafik. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Test av nästa års skidor igen.
Tillbaka
Topp