Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Test av nästa års skidor igen.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Hasse" data-source="post: 532546"><p><strong>Elan Boomerang 141-120-130 189 cm</strong></p><p></p><p>En ny test favorit! Körde denna i blandade förhållande i två timmar. Allt från puder till slask och i pisten. Hittade inga svagheter alls. Den flyter på bra i offpisten, sväljer uppkört utan problem då den är relativt hård mitt under foten. Lägg upp på den på kant och den svänger i pisten. Skidan är byggd i sandwich konstruktion.</p><p></p><p>Pist: 3/5 (jag jämför med min GS-skida eller SL-skida)</p><p>Puder: 5/5</p><p>Uppkörd "skitsnö" 5/5 </p><p></p><p></p><p>//H</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Hasse, post: 532546"] [b]Elan Boomerang 141-120-130 189 cm[/b] En ny test favorit! Körde denna i blandade förhållande i två timmar. Allt från puder till slask och i pisten. Hittade inga svagheter alls. Den flyter på bra i offpisten, sväljer uppkört utan problem då den är relativt hård mitt under foten. Lägg upp på den på kant och den svänger i pisten. Skidan är byggd i sandwich konstruktion. Pist: 3/5 (jag jämför med min GS-skida eller SL-skida) Puder: 5/5 Uppkörd "skitsnö" 5/5 //H [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Test av nästa års skidor igen.
Tillbaka
Topp