Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Test av ny setup. Mercury, Extrem ButcherHook115+Radical FTz12
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="PNyberg" data-source="post: 1000848" data-attributes="member: 49358"><p>Hade nästan glömt av den här tråden. :P</p><p>Har inte börjat modda ngt än eftersom jag inte vet om jag ska ha kvar dom eller helt enkelt köpa Lupo SP med techinserts och få den skon jag annar hade moddat fram. Well..nästan iaf. Inte riktigt samma steg som i Mercuryn, men annars så är det precis vad jag vill ha!</p><p></p><p>Har hört med en kille på jobbet som kör på Vulcan (har inte stoppen inne i pjäxan) och väger ca 15-20kg mer än mig. Han menar att flexet är sjukt progressivt i den, och inte alls så som jag beskriver flexet. Så, egentligen så kanske det håller med att slipa ner stoppen på insidan.</p><p></p><p>I övrigt så har vi ett par av Conformables turinnerskor som vi fick som "demo" (aka gratis) som är precis min size :D Blir till att testa den ist för den som sitter i just nu. Den är inte alls comfy. Jag får massa konstiga tryckpunkter som jag inte alls känner av när jag slänger i mina intuition-innerskor.</p><p></p><p></p><p>Någon mer som har moddat loss?? :D</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="PNyberg, post: 1000848, member: 49358"] Hade nästan glömt av den här tråden. :P Har inte börjat modda ngt än eftersom jag inte vet om jag ska ha kvar dom eller helt enkelt köpa Lupo SP med techinserts och få den skon jag annar hade moddat fram. Well..nästan iaf. Inte riktigt samma steg som i Mercuryn, men annars så är det precis vad jag vill ha! Har hört med en kille på jobbet som kör på Vulcan (har inte stoppen inne i pjäxan) och väger ca 15-20kg mer än mig. Han menar att flexet är sjukt progressivt i den, och inte alls så som jag beskriver flexet. Så, egentligen så kanske det håller med att slipa ner stoppen på insidan. I övrigt så har vi ett par av Conformables turinnerskor som vi fick som "demo" (aka gratis) som är precis min size :D Blir till att testa den ist för den som sitter i just nu. Den är inte alls comfy. Jag får massa konstiga tryckpunkter som jag inte alls känner av när jag slänger i mina intuition-innerskor. Någon mer som har moddat loss?? :D [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Test av ny setup. Mercury, Extrem ButcherHook115+Radical FTz12
Tillbaka
Topp