Test hendryx

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Test hendryx
Eh, vad exakt vill du få ut? Åk dit och testa dom? Spelar egentligen inte roll hur dom fungerade eftersom du redan handlat... Eller har jag fel?

Test hendryx
De fungerar precis så som du tänker dig att en hendryxskida ska fungera?

Test hendryx
Kan jag få be om seriösa svar, detta är ett forum för att diskutera, men inte på dagis nivå , vill be dom under 12 år att inte svara !!

Test hendryx
Kan jag få be om seriösa svar, detta är ett forum för att diskutera, men inte på dagis nivå , vill be dom under 12 år att inte svara !!

Test hendryx
Kan du komma med en vettig frågeställning? Hur något fungerar är det ju svårt att svara på om vi inte vet något om dig eller hur och vart skidan ska användas.

Test hendryx
Nä nu får du fan ge dig. Tänker faktiskt lägga ner tid nu och förklara ett och annat för dig.

1. Din rubrik är obeskrivande och dålig.
2. Du skriver själv som du vore 12 år.
3. Din fråga är om någon varit i Åre och testat Hendryx och är intresserad av att veta. Fast du redan har köpt ett par? Så vad exakt spelar det för roll om det är Åre eller hur dom funkade?

- Är frågan ställd så att vi ska svara på om :
# Åre är ett bra ställe för just Hendryx.
# Det finns människor som prövat Hendryx i just Åre.
# Åre har prövat Hendryx...?

Vi svarar inte dåligt, vi ger svar på det du ställt. Först undrar du om någon testat och ja, några har det. Sen undrar du hur Woodoo Child funkade just i Åre (för man kan ju inte jämföra med andra ställen?) och då får du svaret att dom funkar så dom ska...

Om du vill veta hur skidan funkar att åka på så testa att söka på forumet. Finns det inte så förklara vad exakt du vill få ut av tråden, tex:
"Hej, jag har precis köpt Woodoo Child (Hendryx duck ftw bäst osv) och undrar hur den är att åka i pist/puder/park/asvalt i Sverige/Dubai/Alperna." Så väntar mig ett bra svar till vad du klagar på!

Ps. Att du är 37 år innebär inte att alla som svarar på ett sätt du inte vill är 12. Lär dig själv framstå som en vuxen 37åring innan du klagar på oss andra!

Tack för mig

Test hendryx
Vannish sa:
Nä nu får du fan ge dig. Tänker faktiskt lägga ner tid nu och förklara ett och annat för dig.

3. Din fråga är om någon varit i Åre och testat Hendryx och är intresserad av att veta. Fast du redan har köpt ett par? Så vad exakt spelar det för roll om det är Åre eller hur dom funkade?

Vi svarar inte dåligt, vi ger svar på det du ställt. Först undrar du om någon testat och ja, några har det. Sen undrar du hur Woodoo Child funkade just i Åre (för man kan ju inte jämföra med andra ställen?) och då får du svaret att dom funkar så dom ska...

Om du vill veta hur skidan funkar att åka på så testa att söka på forumet. Finns det inte så förklara vad exakt du vill få ut av tråden, tex:
"Hej, jag har precis köpt Woodoo Child (Hendryx duck ftw bäst osv) och undrar hur den är att åka i pist/puder/park/asvalt i Sverige/Dubai/Alperna." Så väntar mig ett bra svar till vad du klagar på!

Ps. Att du är 37 år innebär inte att alla som svarar på ett sätt du inte vill är 12. Lär dig själv framstå som en vuxen 37åring innan du klagar på oss andra!

Tack för mig
håller med!

Test hendryx
Vannish sa:

Tack för mig
Word. Kunde inte uttryckt mig bättre själv.

Test hendryx
Har aldrig testat Hendryx i Åre, däremot på andra ställen. Således kan jag alltså inte hjälpa dig. Ett tips kan vara att söka på Hendryx i forumet och läsa vad andra skrivit om skidorna innan du hasplar ur dig en fråga. För övrigt verkar Vannish ha några tips till......

Test hendryx
Ibland blir det lite för mycket av den här "korrektheten" och bara jobbigt när någon börjar lista saker att tänka på, för att sedan som vanligt få ett "word" av någon annan medlem. Alla förstår mycket väl vad han menar, och det står inget om att man bara får svara om man testat den i Åre. TS vill veta hur ni tycker Hendryx fungerar, speciellt Voodo child eftersom han beställt den.

Test hendryx
felix sa:
Ibland blir det lite för mycket av den här "korrektheten" och bara jobbigt när någon börjar lista saker att tänka på, för att sedan som vanligt få ett "word" av någon annan medlem. Alla förstår mycket väl vad han menar, och det står inget om att man bara får svara om man testat den i Åre. TS vill veta hur ni tycker Hendryx fungerar, speciellt Voodo child eftersom han beställt den.
tycker förvisso att du har rätt i sak.....vill man inte svara så behöver man juh faktiskt inte göra det. MEN, för att underlätta för sig själv så borde OP vara mer specifik i sin första post och inte bli aggressiv och börja kasta skit direkt han inte får de svar han vill ha. Det leder juh knappast heller till någon framgångsrik diskussion...

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp